czwartek, listopada 22

Liebster Award




        Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.  Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


              Nominacje dostałam od bloga : http://zahipnotyzowanaja.blogspot.com/ 



    Nie do końca wiem o co w tym dokładnie chodzi, ale mimo wszystko bardzo dziękuję.




    Pytania, które zostały mi zadane:


  1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
  2. Jakie są twoje zainteresowania?
  3. Największe twoje talenty?
  4. Co wywołuje u ciebie największy uśmiech?
  5. Jakiej słuchasz muzyki?
  6. Jak wpadłaś na pomysł fabuły twojego opowiadania?
  7. Przy czym najchętniej się odprężasz, odpoczywasz?
  8. Jeżeli masz rodzeństwo, to co w nim kochasz, a jeśli nie to, czy chciałabyś je mieć i jak wygląda twoje wymarzone?
  9. Najfajniejszy serial jaki oglądałaś?
  10. Ulubiony autor/ autorka książek?
  11. Co cenisz najbardziej w swoim życiu?


      Moje odpowiedzi:

  1. Zawsze  pisałam opowiadania dla siebie, gdzieś w zeszycie, ale nigdy ich nie doprowadzałam do końca. Chyba dużo osób tak robi. Dlatego postanowiłam napisać choć jedną historię, którą zakończę. Poza tym chciałam zobaczyć czy moje wypociny są warte uwagi. ;)
  2. Głównie sport, a dokładnie piłka nożna. Na boisku jestem zupełnie innym człowiekiem, lubię to uczucie kiedy liczy się tylko piłka. Czuję wtedy wolność. Oprócz sportu,  jeszcze dużo czytam.
  3. Nie sądzę, żebym była jakoś wyjątkowo uzdolniona. Nie myślałam nad swoimi talentami, naprawdę nie wiem co mogę tutaj napisać.
  4. Szczęście bliskich. Zawsze się szczerze jak głupia gdy widzę jak moi przyjaciele robią coś co kochają. Uśmiecham się jeszcze gdy widzę słodkie, małe zwierzątka, ale chyba każdy tak reaguje ;)
  5. Różnie. Nie mam jakiejś ulubionej. Po prostu słucham tego co mi wpadnie w ucho ;)
  6. Pomysł przyszedł sam, zawsze tak jest. Chociaż w sumie, moją inspiracja była książka " Dziewczyny z Hex Hall".  Po przeczytaniu jej, bardzo spodobały mi się postacie demonów. 
  7. Przy muzyce, przy dobrej książce bądź ciekawym filmie.
  8. Mam brata i nie mogę powiedzieć, że jest idealny. Chyba kocham go za to jaki jest. Zawsze można się z nim powygłupiać. Ale podkreślam - nie jest idealny. To małe zło !! xd
  9. Chyba "Zaklinaczka Dusz", choć nie oglądam za dużo seriali.
  10. Julie Kagawa. Kocham wszystko co wyszło spod jej pióra, a w szczególności "Żelaznego Króla".
  11. Bez wątpienia przyjaciół, gdyby nie oni mój świat byłby nudny i monotonny. Gdy są przy mnie, to wiem, że nie będę się nudzić ;D

               
                Pozostaje mi tylko nominować blogi :



                   A oto pytania dla was :

  1. Co było inspiracją do napisania opowiadania?
  2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  3. Jaki tytuł nosi Twoja ulubiona książka?
  4. Jakie rodzaje historii najbardziej lubisz? Fantastyka, kryminał... itd.
  5. Czym się kierujesz zaczynając pisać rozdział?
  6. Jak brzmi Twój ulubiony cytat?
  7. Ile aktualnie prowadzisz blogów? I czy planujesz następne?
  8. Jakie masz plany na przyszłość? Kim planujesz zostać itp.?
  9. Ulubiony kolor?
  10. Jak nazywa się Twoja ulubiona piosenka?
  11. W jakim wieku zaczęłaś pisać opowiadania?



   No to na tyle. Życzę powodzenia w odpowiadaniu ! Gratuluję nominacji, wybrałam wasze blogi, dlatego, że lubię je czytać i według mnie zasługują na nagrodę, choćby w formie tej nominacji. ;)

10 komentarzy:

  1. bardzo dziekuje za nominacje. w wolnej chwili zajme sie odpowiadaniem na Twoje pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, dziękuję, miło z Twojej strony, że o mnie pamiętałaś :) Początkowo nawet nie miałam zamiaru brać udziału w tej zabawie (widziałam ją już na kilku blogach), ale widzę, że to chyba całkiem ciekawe ^,^ Dzięki jeszcze raz ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za nominację. Z pewnością wezmę udział przy kolejnym rozdziale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, to bardzo przyjemne wyróżnienie, ale niestety nie wezmę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację ;) Bardzo się cieszę, że podoba Ci się to, co piszę, ale nie wezmę udziału w zabawie. Mimo wszystko jeszcze raz dziękuję. ;)

    PS: Gdybym brała udział musiałabym nominować też Twojego bloga! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, dodaj zdjęcia bohaterów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zdjęcia bohaterów są w zakładce "bohaterowie", która znajduję się po prawej stronie ekranu. ;3

      A co do rozdziału to nie mam pewności, ale może pojawić się w najbliższym tygodniu ;)

      Usuń
  8. Bardzo mi miło, że nominowałaś mojego bloga. Fajnie, że Ci się podoba :) Dziękuję <3

    Na http://life-is-one-big-game.blogspot.com/ pojawił się dziewiąty rozdział. Serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń